Sunday, December 23, 2012

Diari Penulisan

Disebabkan beberapa hari kebelakangan ini, Anne tak cukup tidur. Maybe sebab banyak sangat ambil kafein last few days. Kerja-kerja penulisan Anne tergendala. Operasi pengeluaran new batch resume pun tergendala. Muka pun dah macam lobak goreng, mata sleepy siap package with dark circles dan yg seantero dengannya. Huh.. Panjang cerita...

So disebabkan itu juga, Anne tiba-tiba dapat idea nak edit jalan cerita dia lagi... Haha again!? Tapi, lebih interesting juga kalau ada jalinan konflik. Sebab dalam hidup anne pun, dah banyak yang Anne alami. Mungkin boleh diadun menjadi bahan dalam penceritaan Anne nanti.

Dan bila difikir-fikirkan, Anne terfikir, apa akan terjadi pada mereka yang terkait dalam jalan penceritaan ni, bila mereka terbaca jalan cerita Anne nanti. Mungkin mereka marah? Tapi, mereka tak boleh.marah. Sebab Anne menulis pengalaman hidup Anne, dan secara tidak langsung mereka akan terseret dalam cerita tersebut.

Maaf pada sesiapa yang tersedar, diri mereka berada dalam jalan cerita Anne. Sebab, Anne cuma menggerakkan cerita Anne, berdasarkan pengalaman hidup, dan impian Anne.

No comments:

Post a Comment